21 stycznia 2014

Ogłoszenia Parafialne

No i jak moi kochani Directioners :) Mam nadzieję,że cieszycie się że to już cztery rozdziały a w tym tygodniu pojawi się rozdział 5 i taki post rozrywkowy :) Mam nadzieje,że w ogóle z przyjemnością czytacie tego bloga oczywiście jeżeli macie jakieś pomysły na wygląd bloga lub rozdziały proszę pisać na mój email który znajduje się w zakładce KONTAKTY.Oczywiście w całym internecie spróbuje zebrać listę Directioners i pojawi się ona na tym blogu w specjalnej zakładce która jest do tego przeznaczona.Mam nadzieję,że troszku pojawią się jakieś komentarze bo nie wiem czy to czytacie.Planuje także zrobić jakiś konkurs,który pojawi się jakoś tak do końca lutego bo muszę mieć na to fundusze.Mam nadzieję,że pomożecie mi z tworzeniem listy Directioners.No to zaczynamy akcje od jutra.To Jednokierunkowych moje Directioners :* <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz