31 stycznia 2014

Co mi się podoba w teledysku Midnight Memories + info.

Teledysk jak każdy inny dla każdej Directioners jest boski.Jest śmieszny
w ogóle nie jest nudny.Jest po prostu taki jaki powinien być czyli idealny.
Niall w teledysku jest słodki robi takie fajne miny,Harry zarywa do staruszek,
Harry i Lou są tak sweet ulizani co jest piękne,Zayn zabawia się z psem,a Liam
je ostrego kebaba i gaszony jest gaśnicą,a i Niall wcinający Kebaba hahahaha leje pod siebie
Fajny nagrany dobry w ogóle pomysł no i dodatkowo te widoki Londynu.
Jedno jest nie fer bo nawet staruszki miały szczęście ich spotkać a ja nie 
:(-smutno płaczę

No a teraz przejdźmy do jakichś informacji i tak dalej.Przypomina o akcji do teledysku
Midnight Memories.Oczywiście pamiętajcie o wylogowaniu się z Yotuba bo wtedy
po odświeżaniu nie będzie się liczyć a więc najpierw wylogujcie się a potem odświeżajcie.
Żeby zaliczyć te jedno wasze wyświetlenie musi być 50% obejrzany teledysk.
Ale znajdziecie to w przypomnieniu o akcji.Dajcie z siebie wszystko i nie
zawiedźcie.A teraz przejdźmy do spraw bloga.Zanie długo na blogu pojawi
się jakiś fajowski konkurs mam nadzieję,że dużo będzie chętnych osób
do wzięcia udziału w nim,a i przy okazji przypominam o liście Directioners i
o stronie feacebookowej.Ach trochę to śmiesznie napisałam ale mniejsza z tym :)
Oczywiście od Lutego startuje kalendarzyk rozdziałów i powinny być dodawane
regularnie ja by co będę informowała o każdych usterkach :)No i dzisiaj z chęcią
zamierzam dodać rozdział 6.Już szósty tak dużo.Mam nadzieję,że spodoba wam się,a i
w komentarzach możecie pisać jakieś pytania czy opinie jestem na bierząco :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz