23 marca 2014

Ogłoszenia parafialne

No hej wreszcie jestem!
Mam nadzieję,że cieszycie się,że prawdopodobnie rozdziały będę pojawiać
się regularnie.Mam wam tyle do napisania :) Na początek miło mi was powitać.
Jak widać zawitała do nas wiosna a do mnie choroba cieknie mi tak z nosa i strasznie
mnie dusi.A więc to mi także utrudnia w pisaniu bo nie mam siły i głowy do tego.Następnie
dwa razy w miesiącu będą pojawiać się posty rozrywkowe iiiii...... specjalne posty będą dotyczyły
one postów o konkursach.Będę wam dawała informacje o konkursach one direction i innych.Mam 
nadzieję,że wam się przydadzą i będziecie brali udział w niektórych.Możecie także na e-maila przesyłać mi wasze rysunki i stworze dla nich specialną zakładkę.Oczywiście jeżeli ktoś chce może pisac i napisze mu imagina z kim tylko będziecie chciały :) I to na tyle

Następna sprawa dotyczy drugiego sezonu bloga który jest przedstawiony poniżej w trochę dziwny sposób ale mam nadzieję,że wam się podoba :)No i to na tyle Mam nadzieję,że poniższy sposób przedstawiający sezon drugi spodoba wam się :)Jak by czo to jest to gif :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz