07 marca 2014

Ogłoszenia Parafilalne

Bardzo się cieszę z dużej liczby wyświetleń aż 1560 na dziesięć rozdziałów nie żałowałam jak by było więcej no i trochę komentarzy wydaje mi się że nikt tego w ogóle nie czyta i jestem lekko wstrząśnięta.Dla tych co czytaj chciałabym powiedzieć,że zmieniłam już kalendarz na marzec i już do dwóch tygodni pojawi się konkurs z niewielkimi nagrodami.W tym miesiącu dokładnie nie wiem jak będzie z rozdziałami bo od tych co mam neta mają wielką i poważną awarie i raz jest net a raz nie.Oczywiście teraz nadarzyła się okazja no to pisze.Zmieniłam także wygląd bloga i mam też troszkę mało czasu na pisanie ale postaram się aby te rozdziały były regularnie.No i to chyba tyle.Jeszcze chciałam bym dodać,że jeżeli ktoś ma pomysły na rozdziały albo chce żebym napisała dla niego imagina,ma pomysły na wygląd bloga lub go rozsławienie i takie tam proszę pisać na mój Email który jest podany w zakładce Contact :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz