12 lutego 2014

Co wam wyszło-Zdjęcia

1.


Mi wyszło tak ,,Pojechałam do Londynu z Harrym bo uciekł mi żółw" hahaha xD

2.

Ja jestem uzależniona od kakałka :P

3.


Mi wyszło ,,Spociłam się z jedzeniem bo macałam loki Harrego" Hahahaha Dobre

4.


Mi wyszło ,,Ruchałam się z Danielle bo mi kazała"

5.


Louis podrywał cię bo cię kocha" Mi tak wyszło :)

A wam co wyszło piszcie w komentarzu numerek i to co wyszło np. 1. Pojechałam do Londynu z Harrym bo uciekł mi żółw.
Czekam na wasze odpowiedzi :)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
Oczywiście liczen na wiele komentarzy.
Przepraszam,że tak późźno dodaje jakie kolwiek posty
ale niestety nie miałam czasu.Oczywiście pewnie
każdy słyszał o biednej Magdzie i oczywiście jednokierunkowych
nasz kochana.Spoczywaj w pokoju.:(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz